Наш дитячий садок
Принцип:
«Від творчого педагога - до творчої дитини!»
Головним завданням роботи ЗДО є:
- реалізація державної політики в галузі освіти;
- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;
- створення умов для розвитку природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості;
- формування особистості дитини, набуття нею соціального досвіду;
- виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
- сприяння задоволенню національно - культурних, загальнолюдських запитів дітей та їх батьків, виховання у них поваги до інших національностей; свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
- надання кваліфікованої допомоги в корекції недоліків мовного розвитку дитини;
- здійснення соціально - педагогічного патронату сім'ї.
Основні напрями діяльності
- Мовний режим: заклад працює в україномовному режимі
- Кількість груп: 5, з них: 1 група раннього віку, 4 - дошкільного віку
- Проектна потужність: 115 дітей
- Режим роботи груп: всі групи з режимом роботи 10,5 годин.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ЗДО НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Виходячи з аналізу освітньо-виховної та методичної роботи протягом минулого навчального року, враховуючи досягнення й перспективи розвитку, педагогічний колектив визначає основні завдання на 2022-2023 навчальний рік:
- Продовжувати роботу по створенню й підтримці сучасного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
- Забезпечити наступність та взаємодію в педагогічному процесі закладу дошкільної освіти і початкової школи для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».
- Продовжувати розширювати і оновлювати форми, види та зміст співпраці з родинами, забезпечувати прозорість і відкритість роботи закладу.
- Підвищувати професійну майстерність вихователів на основі досягнень психолого-педагогічних наук, передового педагогічного досвіду.
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ ЗАКЛАДУ:
- Підвищення дидактичної компетентності педагогів на основі комплексного методичного підходу.
- Розвиток і зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей, формування щоденної потреби у фізичних вправах, розвиток стійкого інтересу дітей до занять фізкультурою, формування здорового способу життя.