”Колосок”, Єрки

Освітньо-виховний процес

Режим дня на рік

 

 

Ранній вік

(3-й рік життя)

Молодший дошкільний вік

(4-й рік життя)

Середній дошкільний вік

(5-й рік життя)   

Старший дошкільний вік

(6-й рік життя)

1.

  Прийом дітей,огляд,

  спілкування,ігри, ранкова

  гімнастика.

7.30- 8.35

7.30- 8.30

7.30-8.20

7.30 -8.20

2.

  Сніданок.

8.35-9.00

8.30-9.00

8.20-8.55

8.30-9.00

3.

  Ігри, підготовка до занять.

9.00-9.15

9.00-9.30

8.55-9.20

9.00-9.20

4.

  Заняття

9.15-10.20

9.30-10.30

9.20-10.40

9.20-10.50

5.

  Підготовка до прогулянки,

  прогулянка,самостійна

  діяльність дітей за інтересом,

  індивідуальні роботи.

10.50-11.50

10.30-12.00

10.40-12.00

10.50-12.10

6.

 

  Підготовка до обіду,гігієніч-

  ні, водні процедури, обід.

11.50-12.20

12.00-12.30

12.10-12.40

12.10-12.50

7.

 

  Підготовка до денного сну.

  Сон.

12.30-15.00

12.40-15.00

12.50-15.15

13.00-15.20

8.

  Поступовий підйом,гімнас –

  ка після сну,повітряні,водні,

  загартовуючі процедури.

 Підготовка до вечері          

15.00-15.30

15.00-15.30

15.15-15.30

 

 

15.00-15.20

 

 

9.

  Вечеря.

16.00-16.30

16.00-16.30

16.00-16.30

16.00-16.30

10.

 

  Ігри, ..спілкування,індивідуальні

   заняття,розваги

 

16.30-17.00

 

16.30-17.00

16.30-17.00

16.30-17.00

11.

  Підготовка до прогулянки,

  прогулянка,повернення

  додому.

17.00-18.00

17.00-18.00

17.00-18.00

17.00-18.00


Методична робота в закладі дошкільної освітим проводиться за двома основними напрямками:

  1. Пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки (використання в практичній роботі з дітьми).
  2. Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.

Консультації для педагогів заплановані за таким розподілом:

  • для педагогів закладу (тематика консультацій - «Формування у дітей дошкільного віку початкових уявлень про моральні якості»; «Співпраця з батьками як умова забезпечення емоційного комфорту малюків»; «Розвиток пізнавальної активності у дошкільників»; «Ще раз про розвивальне середовище як складову педагогічного процесу»; «Психологічна готовність дитини до навчання у школі»; «Педагогічні умови активізації рухового режиму дітей дошкільного віку»; «Методика проведення мовленнєвого заняття»; «Методика ознайомлення дітей з рідним краєм»;
    «Психолого – педагогічні умови збереження психічного здоров’я дошкільників»);
  • для музичних керівників (тематика консультацій - «Оптимізація здоров’я дітей на музичних заняттях»; «Розвиток співацьких навичок»);
  • для інструкторів з фізичної культури (тематика консультацій - «Керівництво рухливими іграми в різних вікових групах»; «Способи організації дітей на заняттях з фізичної культури»).

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:

  • Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;
  • Tеоретично - практичниі семінари;
  • Cемінари-практикуми;
  • Колективні перегляди занять.
  • Школа молодого вихователя «Шлях до майстерності»

Навчально – матеріальна база

Проблема модернізації змісту дошкільної освіти в ЗДО є актуальною та першочерговою. Організація педагогічного процесу в закладі базується на ідеї розвитку дитини. В усіх вікових групах створено належне предметно-розвивальне середовище.

Фізкультурна зала обладнана фізінвентарем та посібниками відповідно вимог програми, що сприяє високому засвоєнню дошкіль­никами завдань з фізичного виховання.

Проведено реконструкцію території закладу. Облаштовано ігрові споруди, пісочниці для ігор, урізноманітнено асортимент квітів, які квітнуть з ранньої весни до пізньої осені.

З метою поліпшення умов, проведено капітальний ремонт харчоблоку, змінено дизайн коридорів.  

Логін: *

Пароль: *