Освітньо-виховний процес
Режим дня на рік
|
|
Ранній вік (3-й рік життя) |
Молодший дошкільний вік (4-й рік життя) |
Середній дошкільний вік (5-й рік життя) |
Старший дошкільний вік (6-й рік життя) |
1. |
Прийом дітей,огляд, спілкування,ігри, ранкова гімнастика. |
7.30- 8.35 |
7.30- 8.30 |
7.30-8.20 |
7.30 -8.20 |
2. |
Сніданок. |
8.35-9.00 |
8.30-9.00 |
8.20-8.55 |
8.30-9.00 |
3. |
Ігри, підготовка до занять. |
9.00-9.15 |
9.00-9.30 |
8.55-9.20 |
9.00-9.20 |
4. |
Заняття |
9.15-10.20 |
9.30-10.30 |
9.20-10.40 |
9.20-10.50 |
5. |
Підготовка до прогулянки, прогулянка,самостійна діяльність дітей за інтересом, індивідуальні роботи. |
10.50-11.50 |
10.30-12.00 |
10.40-12.00 |
10.50-12.10 |
6.
|
Підготовка до обіду,гігієніч- ні, водні процедури, обід. |
11.50-12.20 |
12.00-12.30 |
12.10-12.40 |
12.10-12.50 |
7.
|
Підготовка до денного сну. Сон. |
12.30-15.00 |
12.40-15.00 |
12.50-15.15 |
13.00-15.20 |
8. |
Поступовий підйом,гімнас – ка після сну,повітряні,водні, загартовуючі процедури. Підготовка до вечері |
15.00-15.30 |
15.00-15.30 |
15.15-15.30 |
15.00-15.20
|
9. |
Вечеря. |
16.00-16.30 |
16.00-16.30 |
16.00-16.30 |
16.00-16.30 |
10.
|
Ігри, ..спілкування,індивідуальні заняття,розваги |
16.30-17.00
|
16.30-17.00 |
16.30-17.00 |
16.30-17.00 |
11. |
Підготовка до прогулянки, прогулянка,повернення додому. |
17.00-18.00 |
17.00-18.00 |
17.00-18.00 |
17.00-18.00 |
Методична робота в закладі дошкільної освітим проводиться за двома основними напрямками:
- Пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки (використання в практичній роботі з дітьми).
- Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.
Консультації для педагогів заплановані за таким розподілом:
- для педагогів закладу (тематика консультацій - «Формування у дітей дошкільного віку початкових уявлень про моральні якості»; «Співпраця з батьками як умова забезпечення емоційного комфорту малюків»; «Розвиток пізнавальної активності у дошкільників»; «Ще раз про розвивальне середовище як складову педагогічного процесу»; «Психологічна готовність дитини до навчання у школі»; «Педагогічні умови активізації рухового режиму дітей дошкільного віку»; «Методика проведення мовленнєвого заняття»; «Методика ознайомлення дітей з рідним краєм»;
«Психолого – педагогічні умови збереження психічного здоров’я дошкільників»); - для музичних керівників (тематика консультацій - «Оптимізація здоров’я дітей на музичних заняттях»; «Розвиток співацьких навичок»);
- для інструкторів з фізичної культури (тематика консультацій - «Керівництво рухливими іграми в різних вікових групах»; «Способи організації дітей на заняттях з фізичної культури»).
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:
- Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;
- Tеоретично - практичниі семінари;
- Cемінари-практикуми;
- Колективні перегляди занять.
- Школа молодого вихователя «Шлях до майстерності»
Навчально – матеріальна база
Проблема модернізації змісту дошкільної освіти в ЗДО є актуальною та першочерговою. Організація педагогічного процесу в закладі базується на ідеї розвитку дитини. В усіх вікових групах створено належне предметно-розвивальне середовище.
Фізкультурна зала обладнана фізінвентарем та посібниками відповідно вимог програми, що сприяє високому засвоєнню дошкільниками завдань з фізичного виховання.
Проведено реконструкцію території закладу. Облаштовано ігрові споруди, пісочниці для ігор, урізноманітнено асортимент квітів, які квітнуть з ранньої весни до пізньої осені.
З метою поліпшення умов, проведено капітальний ремонт харчоблоку, змінено дизайн коридорів.