Єрківський ЗДО ”Колосок”, Єрки
Черкаська область, Звенигородський район

​Освітні програми, що реалізуються в закладі

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ «Я У СВІТІ» від 0 до 6 років.

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України.

Фізичний розвиток за методикою М.М. Єфименка та Е.С.Вільчковського.

/Files/images/128.gif

Єрківський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) „Колосок” Єрківської селищної ради Черкаської області знаходиться за адресою: 20505, смт. Єрки, вул. Небесної Сотні, 7.

НА 2022 - 2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК УКОМПЛЕКТОВАНО 5 ГРУП:

- 1 ГРУПА РАННЬОГО ВІКУ;

- 4 ГРУПИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.

У 2022 / 2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЄРКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КОЛОСОК" ПЛАНУЄ СВОЮ РОБОТУ ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 0 ДО 6 РОКІВ «Я У СВІТІ».

ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ПРОДОВЖУЄ ПРАЦЮВАТИ НАД ПРОБЛЕМОЮ:

„Виховання творчої, здорової особистості дошкільника шляхом використання інноваційних та інформаційно – комунікаційних технологій в освітньому процесі".

ВИХОДЯЧИ З АНАЛІЗУ ОСВІТНЬОЇ І МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ У 2021 - 2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ, РЕАЛІЗУЮЧИ ДЕРЖАВНУ ПОЛІТИКУ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ, ВРАХОВУЮЧИ ДОСЯГНЕННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЛЯ ЄРКІВСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ЗДО «КОЛОСОК» ВИЗНАЧАЄ ТАКІ ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА 2022 - 2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК:

• Вдосконалювати роботу щодо питання охорони життя і збереження здоров'я дітей раннього та дошкільного віку шляхом застосування сучасних методик формування у дошкільників здоров'язбережувальної компетентності;
• Створити належні умови для розвитку сенсорно-пізнавального та логіко-математичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку;
• Продовжувати роботу з налагодження тісної взаємодії з родинами та громадськістю щодо надання якісної дошкільної освіти завдяки розширенню форм та видів співпраці з ними, прозорості та відкритості роботи закладу через контент веб-сайту, спільнот відкритих груп в соціальній мережі Facebоok.

Пріоритетними напрямками роботи закладу є:

- СТВОРЕННЯ РОЗВИВАЛЬНОГО ЖИТТЄВОГО ПРОСТОРУ, НАЙСПРИЯТЛИВІШОГО ДЛЯ ГАРМОНІЙНОГО І РІЗНОБІЧНОГО РОЗВИТКУ, СИСТЕМНОГО ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ ДІТЕЙ В РАННІЙ ТА ДОШКІЛЬНИЙ ПЕРІОД;

- ОСУЧАСНЕННЯ ТА ГУМАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ НА ОСНОВІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ФОРМ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ;

- ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕДОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ, РОЗРОБОК, НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ, ЩО СПРИЯЮТЬ ЕФЕКТИВНОМУ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЛЮКІВ В РІЗНИХ ВИДАХ ДИТЯЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ;

- ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЛЮКІВ ЗА ОСВІТНІМИ ЛІНІЯМИ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ», «ДИТИНА В СОЦІУМІ», «ДИТИНА В ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ», «ДИТИНА В СВІТІ КУЛЬТУРИ», «ГРА ДИТИНИ», «ДИТИНА В СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ», «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ»;

- ОХОРОНА ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ, ОНОВЛЕННЯ ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМ, ЗМІСТУ, МЕТОДІВ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ І ШЛЯХІВ ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я;

- ОНОВЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ З БАТЬКАМИ.

В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ДОСТАТНЬО УВАГИ ПРИДІЛЯЄТЬСЯ ЯКОСТІ Й ЕФЕКТИВНОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. ОРГАНІЗОВУЮЧИ ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, ПЕДАГОГИ ЗАКЛАДУ ДОТРИМУЮТЬСЯ ВСТАНОВЛЕНИХ ПРАВИЛ:

Ніколи не давати дитині те, про що вона може дізнатися сама.

Ставитись до дитини з повагою та інтересом, враховуючи її можливості та здібності.

Активізувати внутрішні ресурси своїх вихованців, виявляючи їхній інтелектуально-вольовий і моральний потенціал.

Брати емоційну участь у стосунках з дитиною, розуміти її думки, інтереси, почуття, вчинки.

Враховувати принцип природовідповідності.

Вбачати у дітях однодумців і партнерів.

В дошкільному закладі використовуються різні форми організації дітей:

спеціально-організована навчальна;

ігрова діяльність;

трудова діяльність;

пізнавальна діяльність;

комунікативна діяльність;

рухова діяльність;

свята та розваги;

самостійна діяльність

НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У ДИТСАДКУ — ТО СТРИЖЕНЬ, НАВКОЛО ЯКОГО ВІДБУВАЄТЬСЯ ПЕРЕБІГ ЖИТТЯ ДІТЕЙ ТА ДОРОСЛИХ.

Розуміти дитину — це велике педагогічне мистецтво. ...там де немає цього мистецтва, немає і не може бути виховання- зауважував В.О.Сухомлинський.

ПРАГНЕННЯ ЙТИ В НОГУ З ЧАСОМ НАЛАШТОВУЄ ПЕДАГОГІВ НА ПОСТІЙНИЙ ПОШУК НОВОГО.

У ТВОРЧОМУ ПОШУКУ ПЕДАГОГИ ЗАКЛАДУ ЗУПИНИЛИСЬ НА ВПРОВАДЖЕННІ СИСТЕМИ ІНТЕГРОВАНОЇ СВІТИ, ТОМУ ЩО ВОНА ФУНКЦІОНУЄ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ, ОБ'ЄДНУЮЧИ В ЄДИНЕ ЦІЛЕ ВЕСЬ ПРОЦЕС НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ Й СПРЯМОВАНА НА ДОСЯГНЕННЯ ГАРАНТОВАНИХ, ПЕРЕДБАЧУВАНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИСОКОЇ ЯКОСТІ ЗА КОРОТКИЙ (ПОРІВНЯНО З ТРАДИЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ) ЧАС.

З ПОЗИЦІЙ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ДІТЕЙ МЕТОЮ РОБОТИ ПЕДАГОГІВ Є:

ОБОВ'ЯЗКОВА ВАРІАТИВНІСТЬ ЗМІСТУ, ФОРМ І МЕТОДІВ ЗАСВОЄННЯ ДІТЬМИ ЗНАНЬ З ПРАВОМ КОЖНОЇ ДИТИНИ САМІЙ ВИБИРАТИ ВАРІАНТИ, НАЙБІЛЬШ ПРИВАБЛИВІ ДЛЯ НЕЇ; ДОБІР ТАКИХ ПРОБЛЕМ І ТЕМ ДЛЯ ПІЗНАННЯ, ЯКІ МАЮТЬ ЯК ОСОБИСТУ, ТАК І СУСПІЛЬНУ СПРЯМОВАНІСТЬ.

ФОРМУВАННЯ В ДОШКІЛЬНЯТ ОСНОВ СВІТОГЛЯДУ, ЦІЛІСНОГО БАЧЕННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ І САМИХ СЕБЕ, СВОГО МІСЦЯ ТА РОЛІ В ПРИРОДІ ТА СУСПІЛЬСТВІ, ВСЕБІЧНИЙ РОЗВИТОК І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ЗАДЛЯ ПРАВИЛЬНОГО ОРІЄНТУВАННЯ В ОБ'ЄКТИВНІЙ ДІЙСНОСТІ ТА ПОДАЛЬШОЇ УСПІШНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НІЙ — ГОЛОВНА МЕТА ПЕДАГОГІВ ДНЗ. У ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ ЦІЛІСНИХ, ЧІТКИХ ПОГЛЯДІВ НА СВІТ І НА СЕБЕ ДІТИ ПОЧИНАЮТЬ ПОСТУПОВО РОЗУМІТИ, ЯКИМИ ВОНИ ХОЧУТЬ І МАЮТЬ БУТИ, В НИХ ВИРОБЛЯЮТЬСЯ ПЕВНА СИСТЕМА ВАРТОСТЕЙ І ВЛАСНА ЖИТТЄВА ПОЗИЦІЯ.

Логін: *

Пароль: *